loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 142 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.


alireza MI بازدید : 141 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.


alireza MI بازدید : 118 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.


werman بازدید : 89 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Smart Tools مجموعه‌ای شامل ۵ برنامه‌ی کاربردی برای موبایل شما است که می‌توانید با کمک آن مجموعاً ۱۵ عمل متفاوت را انجام دهید. این برنامه‌ها شامل مجموعه‌ای برای اندازه‌گیری طول، زاویه و ارتفاع، برنامه‌ای برای اندازه‌گیری فاصله، طول و عرض و مساحت، برنامه‌ای برای مسیر‌یابی و تشخیص فلزات، برنامه‌ای برای تشخیص قدرت صدا و نهایتاً برنامه‌ی چراغ‌قوه با امکانات متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

werman بازدید : 121 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی بازلی جدید Slide Puzzle ، بازی جذاب و مهیجی است از سری بازی های کمپانی YONDER که از سایت دانلودها، با فرمت جاوا و در سایز استاندارد ۳۲۰×240 منتشر شده است.امید است با دریافت این بازی و نصب آن بر روی گوشی خود لذت ببرید.

werman بازدید : 120 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

werman بازدید : 101 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 176 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

 

alireza MI بازدید : 251 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 236 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

سری بازی‌های NBA 2K که هرساله برای کنسول‌ها، PC و موبایل‌ها می‌آید در حال حاضر یکی از کامل‌ترین بازی‌های بسکتبال موجود به‌شمار می‌رود. نسخه‌ی قبلی این بازی توانست به‌یکی از بازی‌های سال در زمینه‌ی بازی‌های ورزشی تبدیل شود و حالا نسخه‌ی جدید این بازی برای علاقه‌مندان منتشر شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

alireza MI بازدید : 187 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

alireza MI بازدید : 220 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 204 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 240 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 220 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 177 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال ساخت یک سایت یا یک صفحه‌ی خاص برای سایتِ خود هستید، می‌توانید با اپلیکیشن HTML Egg این کار را مستقیماً از آیفون یا آیپد خود انجام دهید! از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که لازم نیست برای کار با آن یک کاربر حرفه‌ای در زمینه‌ی HTML باشید، بلکه کاربرانی که چیزی در مورد کدهای HTML نمی‌دانند نیز می‌توانند با این برنامه به‌راحتی یک صفحه‌ طراحی نمایند چون اصول کار با برنامه با کمک صفحه‌ی لمسی بسیار راحت و ساده به‌نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید صفحه‌ی مورد نظرتان را مستقیماً از طریق آیفون یا آیپد منتشر کنید (با کمک FTP, SFTP یا FTPS). در برنامه قالب‌های حرفه‌ای آماده‌ای نیز برای شما قرار داده شده است تا کارتان راحت‌تر بشود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 245 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

LAUNCHER 8 PRO v2.0.3 لانچر جدید ویندوز ۸ برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکانات قدرتمند ظاهر زیبایی است.

مشخصات :

  • کارکرد عالی و قدرتمند
  • دانلود رایگان تمامی تم های پریمیوم
  • قفل صفحه نمایش مانند ویندوز ۸
  • تجربه کامل تمامی امکانات لانچر ۸
  • پشتیبانی از تم های افقی و عمودی
  • اضافه کردن موزاییک های در سایز مختلف
  • ذخیره و بازیابی تم
  • ویرایش صفحه بندی Start
  • اضافه کردن ابزارک های اندروید
  • انتخاب رنگ های مختلف تم
  • اضافه کردن امکانات ویژه مانند موزاییک ها، نور فلش، عکس برای کانتکت ها، زنگ یادآوری و …
  • سازگار با اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 

alireza MI بازدید : 193 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 247 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

alireza MI بازدید : 295 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

باز هم یک بازی اتومبیل‌رانی با کیفیت بالا اینبار از ۲K Sports برای iOS منتشر شد. این بازی که دارای ماشین‌های لایسنس شده و همچنین مکان‌های واقعی است، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای خود کند. شما با انجام دادن مراحل ستاره و سکه دریافت می‌کنید که با کمک آن‌ها می‌تواند ماشین‌های جدید بخرید یا ماشین‌هایتان را آپگرید کنید. جدای از گرافیک بسیار بالا و ماشین‌های واقعی، بازی قابلیت چندنفره نیز دارد که می‌توانید با کمک آن با دوستان خود و دیگران به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,354
  • بازدید ماه : 1,354
  • بازدید سال : 56,538
  • بازدید کلی : 555,203
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک