loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




werman بازدید : 110 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (1)

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

werman بازدید : 107 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

alireza MI بازدید : 236 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری

Free Studio Conversion Pack 6

 

 

 

 

پکیج کامل نرم افزاری Free Studio Conversion Pack شامل مجموعه بی نظیری از ابزارهای تبدیل فرمت های مالتی مدیا میباشد. با کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار میتوانید تمام فرمت های صوتی و تصویری (صدا و فیلم) را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

به عنوان مثال اگر شما قصد تبدیل فرمت یک فیلم را دارید، این نرم افزار میتواند آن را برای پخش در موبایل، اجرا در دستگاه های پخش خانگی، پخش آنلاین، و ... تبدیل کند. مجموعه مبدل ها و کانورتور های موجود در این پکیج نرم افزاری قادر به تبدیل تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری هستند.

 

از سایر ابزارهای موجود در این نرم افزار، میتوان به ابزار دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین و تبدیل فرمت همزمان آنها و امکان ذخیره در کامپیوتر اشاره کرد.

     

alireza MI بازدید : 192 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

 

FL Studio محبوب ترین نرم افزار آهنگسازی با نام Image Line FL Studio 10.0.9

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

alireza MI بازدید : 236 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

 

FutureDecks DJ Pro دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 214 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

FL Studio 11 یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio 11 سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

 

Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0 برترین نرم افزار آهنگ سازی Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 167 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید

alireza MI بازدید : 286 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار فارسی و بسیار کاربردی آماده کرده ایم که می تواند مانند یک دفترچه تلفن قدرتمند عمل کند و تمامی نیازهای شما را بصورت حرفه ای در خود نگهداری کند. این نرم افزار کاربردی دفترچه تلفن آراد نام دارد. در واقع نرم افزار دفترچه تلفن آراد، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

 

دانلود نرم افزار فارسی دفترچه تلفن آراد

alireza MI بازدید : 414 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

alireza MI بازدید : 1309 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

با استفاده از AquaSoft SlideShow 7 Blue Net می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب آن این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت EXE و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که AquaSoft SlideShow 7 Blue Net در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .

 

AquaSoft SlideShow 7 Blue Net ساخت اسلایدشو توسط AquaSoft SlideShow7 Blue Net 7.7.11.35343

 

alireza MI بازدید : 321 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود KMPlayer v3.3.0.33 قدرتمندترین نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

کی‌ام پلیر یا K-Multimedia Player نرم‌افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می‌باشد که به وسلیه آن می‌توان فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه The KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و... را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد.پخش کننده هم فيلترهاي داخلي و هم خارجي را به همراه کنترل کامل بر روي نحوه اتصال به ساير قسمت کننده ها(Splitters)، ديکودرها(Decoders)، فيلترهاي تبديل صدا و تصوير(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه مي دهد. فيلترهاي داخلي بر روي سيستم ثبت نميشوند تا با فيلترهاي سيستم تداخل پيدا نکنند. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

alireza MI بازدید : 297 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود Winamp Pro 5.63 Build 3235 Final پلیر مشهور و قدیمی فایل های صوتی و تصویری

وین‌امپ ( Winamp) یک مدیا پلیر مبتنی بر رایانه های شخصی است که توسط جاستین فرانکل نوشته شده و اولین بار توسط نال ‌سافت در سال ۱۹۹۷ برای پشتیبانی و اشتراک گذاری از فایل‌های MP3 عرضه شد و به سرعت محبوب شد.این پلیر سال ها به عنوان محبوبترین پلیرخانگی تبدیل شده بود و کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.در پست امرور وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این پلیر قدرتمند را برای دانلود رایگان شما کاربران اماده کرده ایم.از ویژگی های کلی پلیر Winamp می توان به توانایی پخش فایل‌های صوتی و تصویری در فرمت‌های مختلف، دارای اکولایزر حرفه‌ای برای تنظیم پخش، توانایی ذخیره سازی لیست آهنگ‌های مورد علاقه در یک فایل چند کیلوبایتی، توانایی کپی سی‌دی به کمک ابزار موجود برای کپی فایل‌های صوتی و تصویری، توانایی تبدیل فرمت چندین فایل صوتی و قابلیت تغییر پوسته نرم افزار اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

alireza MI بازدید : 376 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود J.River Media Center v17.0.177 پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 9/تیر/1391|

در پست امروز وبسایت میهن دانلود پلیری قدرتمند وهمه کاره را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. J.River Media Center ابزاری برای مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک است.این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری قادر به نمایش تمامی فیلم ها و موزیک ها در فرمت های مختلف در محیط زیبا و کاربرپسند خود است.از قابلیت های این نرم افزار می توان به بارگذاری موزیک بر روی ipod و دستگاه های جانبی ، مدیریت فایل های صوتی و تصویری، رایت فایل های صوتی و تصویری، کپی فایل های صوتی و تصویری از دستگاه های جانبی بر روی هارد دیسک و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

alireza MI بازدید : 411 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود Native Instruments Traktor Pro 2 v2.5 نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ های دی جی
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 2/تیر/1391|

دی‌جِی کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و همآمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت آهنگ های دی جی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Native Instruments Traktor Pro استودیویی کامل برای آهنگ سازان دی جی است.با بهره گیری از محیط اشباع شده ی پر از امکانات و ابزار های مختلف این نرم افزار می توانید افکت ها و جلوه های مختلف اهنگ سازی دی جی را بر روی آهنگهای پیشتر ضبط ‌شده پیاده سازی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش و با چندین افکت آماده ی صوتی میکس نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 56,514
  • بازدید کلی : 555,179
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک