loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 144 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت.


alireza MI بازدید : 155 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Image to FlipBook نرم افزاری محصول شرکت FlipPageMaker می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی عکس های خود را به کتاب های دیجیتال یا به اصطلاح FlipBook و آلبوم های عکس دیجیتال تبدیل کنند. این نرم افزار با ساخت آلبوم های فلش و کتاب های دیجیتال فلش از عکس های شما با امکانات بی نظیر برای ویرایش عکس ها و ساخت آلبوم های و کتاب های بسیار زیبا با ظاهر گرافیک و بصری فوق العاده میتواند شما را در به اشتراک گذاری عکس هایتان یاری دهد. عکس های کاربر میتوانند دارای فرمت هایی نظیر .jpg, .bmp, .jpeg, png باشند و همچنین قابلیت اضافه ساختن موسیقی با فرمت Mp3 برای هرچه زیباتر شدن آلبوم و کتاب وجود دارد. برای خروجی گرفتن نیز کاربر میتواند از فرمت های  SWF/HTML/EXE/Screen Saver استفاده کند که بنابراین قابلیت استفاده از آلبوم ساخته شده به عنوان اسکرین سیور و یا استفاده تحت وب نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار توانایی رایت نمودن آلبوم و کتاب دیجیتال ساخته شده را بر روی لوح های فشرده cd و dvd دارا می باشد. در زمینه ساخت کتاب دیجیتال وجود افکت ها و قالب های از پیش طراحی شده به شما کمک میکند کتاب هایی بسازید که به سادگی با دستور کاربرد ورق بخورند و همچنین برای آلبوم دیجیتال نیز قالب های از پیش طراحی شده زیادی وجود دارد. البته خود کاربر نیز میتواند به سادگی با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار نسبت به ساخت قالب دلخواه خود اقدام نماید. ابزارهایی نیز برای ویرایش عکس هایی که قصد استفاد از آنها را دارید وجود دارد نظیر تغییر اندازه،بریدن و تنظیم نور و کنتراست و افکت گذاری … 


alireza MI بازدید : 159 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت سایت در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است. با این برنامه شما میتوانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید. این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. همچنین از امکانات دیگر این برنامه پشتیبانی از انواع سیستم های مدیریت محتوا سایت ها مانند وردپرس است که به کاربران این نوع سیستم ها این امکان را می دهد که اقدام به ویرایش سایت های مبنی بر این نوع سیستم ها کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.


werman بازدید : 107 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار ObjectDock Plus ابزاری جهت قدرتمندتر نمودن و در عین حال زیبا  تر نمودن نوار Task Bar موجود بروی دسکتاپ می باشد که دارای امکانات زیبای  کاربردی و گرافیکی بسیاری می باشد کار این برنامه سازماندهی و قسمت بندی برنامه های بر روی دسکتاپ  می باشد که آیکون برنامه در قسمت Task Bar قرار می گیرد که با اجرای ویندوز  برنامه هم اجرا می شود این برنامه از محیط گرافیکی ساده و زیبایی درست شده  است که با دسته بندی و قسمت بندی برنامه ها و آیکون های مربوط به هر قسمت  مثلا برنامه های اینترنت یا کاربردی می تونید دسترسی را آسان تر و سریع تر  کند و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری کند. با بدست آوردن فایلهای با پسوند  PNG شما می توانید آیکون های ObjectDock را با توجه به سلیقه خود زیباتر  نمایید.

 

alireza MI بازدید : 236 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

alireza MI بازدید : 318 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید

alireza MI بازدید : 276 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و … به بازار معرفی کنید.

alireza MI بازدید : 221 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

 

فونت ها از جمله مهمترين ابزارها در زمينه طراحي محسوب مي شوند.طراحان در طراحي هاي خودت به فونت هاي زيبا احتياج دارند که با استفاده از فونت ميتوانند به زيباي کار و طراحي خود جلوه خاصي ببخشند. اين مجموعه شامل 1380 فونت براي طراحان است که از ارزش بالاي برخوردار است.شما عزيزان ميتوانيد از اين فونت ها در طراحي خود استفاده کرده و از ان نهايت لذت رو ببريد.
براي دانلود اين مجموعه فونت به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 

alireza MI بازدید : 249 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

 

فونت ها از جمله مهمترين ابزارها در زمينه طراحي محسوب مي شوند.طراحان در طراحي هاي خودت به فونت هاي زيبا احتياج دارند که با استفاده از فونت ميتوانند به زيباي کار و طراحي خود جلوه خاصي ببخشند. اين مجموعه شامل 8 فونت براي طراحان است که از ارزش بالاي برخوردار است.شما عزيزان ميتوانيد از اين فونت ها در طراحي خود استفاده کرده و از ان نهايت لذت رو ببريد.
براي دانلود اين مجموعه فونت به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

alireza MI بازدید : 232 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

عنوان: مجموعه فونت های مخصوص طرح های تجاری شرکت ها - Design Commercial Fonts
فرمت: OTF, TTF و PFB
تعداد فایل : 2700 عدد
سال انتشار: 2011
سازگار با: ویندوز و مکینتاش
توضیح: در این پکیج هزاران فونت بسیار پرکاربرد قرار گرفته که بسیاری از آنها در طرح های تجاری شرکت های بسیار معروف جهان استفاده شده است و شما میتوانید از این فونت ها برای طرح های خود برای شرکت ها استفاده کنید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

alireza MI بازدید : 206 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار Corel VideoStudio Professional را آماده کرده ایم.این نرم افزار جزو برترین ابزار های میکس و مونتاژ و ویرایش فیلم ها می باشد.این نرم افزار طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است.این نرم افزار امکانات فراوانی را در قالب یک رابط کاربری بسیار زیبا و ساده در اختیار شما قرار می دهد و اجازه ی استفاده از این امکانات را به شما می دهد.مهم نیست از چه کیفیتی برای فیلم های خود استفاده می کنید.به کمک این نرم افزار می توانید فیلم های خود را با جلوه های ویژه ترکیب کنید و سر انجام با کیفیتی بالا خروجی بگیرید.این نرم افزار به شما امکان ایجاد فیلم هایی برای موبایل و دیسک های DVD و Blu-ray ™ می دهد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.این نرم افزار به طور کامل از فیلم هایی با کیفیت بالا پشتیبانی می کند و می توانید به کمک این نرم افزار فیلم هایی با کیفیت ۴K را ویرایش کنید و آن ها را با همان کیفیت ذخیره نمایید.همچنین این نرم افزار جلوه های ویژه انیمیشنی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با بهره گرفتن از ان ها در فیلم خود جلوه ای دیگر به آن ببخشید.این نرم افزار به شما امکان اشتراک گذاری فیلم ها بعد از ویرایش را می دهد و می توانید به راحتی بر روی شبکه های اجتماعی آن ها را اپلود نمایید.این نرم افزار از بیشتر فرمت های صوتی و تصویری و تصاویر پشتیبانی می کند و شما می توانید از آن ها در فیلم خود استفاده نمایید.همچنین این نرم افزار افکت های مختلف و بسیار زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بر روی تصاویر و فیلم های خود از ان ها استفاده نمایید.شما می توانید نرم افزار Corel VideoStudio Professional  را به صورت رایگان از وب سایت فرادانلود دریافت نمایید.

alireza MI بازدید : 308 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

alireza MI بازدید : 332 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

انلود دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ

Photoshop Top Secret

 

 

 

 

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

 

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

 

هدف اصلی در این دوره آموزشی، خلق تصاویر حرفه ای است. با کمک آموزش های Photoshop Top Secret شما میتوانید تصاویر بی نظیری خلق کنید. و یا عکس های گرفته شده را طوری ویرایش کنید که حتی حرفه ای ترین و خلاق ترین طراحان را هم به تعجب وادار کند.

 

این دوره بی نظیر آموزش فتوشاپ، شامل 6 حلقه DVD و 33 فصل آموزشی مختلف است. مدت کل آموزش ها نیز حدود 30 ساعت بوده و تمام دوره ها به همراه سورس فایل های تمرینی میباشد.

alireza MI بازدید : 220 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

طراحی لوگو علاوه بر نیاز به تسلط به نرم افزارهای گرافیکی، احتیاج به ذوق و سلیقه هنری هم دارد. به غیر از اینها لوگو باید آنقدر هوشمندانه طراحی شود که هم در ذهن مخاطبان بماند و هم منظور و هدف لوگو را برساند. به همین دلیل هم هست که کمپانی های بزرگ هزینه زیادی برای طراحی لوگوهای حرفه ای صرف میکنند.

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که مخصوص طراحی آرم و لوگو بوده و دارای هزاران تصویر آماده برای استفاده در لوگو است.

 

نرم افزار LogoMaker بدون شک یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و ساخت لوگو میباشد. با کمک این نرم افزار و بدون نیاز به دانش فنی یا هنری، میتوانید لوگوهای کاملا حرفه ای برای خودتان یا دیگران طراحی کنید.

alireza MI بازدید : 191 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)



نام کتاب: آموزش HTML
مترجم: عبدالصمد کرامت فر
تعداد صفحات: 48
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یک کتاب کاملا جدید و با ارزش در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب آموزش کامل HTML که توسط آقای عبدالصمد کرامت فر ترجمه شده بطور کامل شما را با زبان نشانه گذاری فرامتن HyperText Markup Language یا به اصطلاح HTML آشنا می کند. اگر به دنبال کتابی کامل و بروز در زمینه زبان HTML هستید این کتاب نیازهای شما را پاسخ می دهد.

alireza MI بازدید : 216 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)


| PDF | 1.8 GB | English | 2012
همانطور که مطلع هستید اینترنت و سایت های اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن هستند و هر روزه تکنولوژی های جدیدی در وب پدیدار می شوند که از مهمترین آنها میتوان به CSS3 و HTML5 اشاره کرد که تحولی در دنیای وب بوجود آوردند. متاسفانه بخاطر بروز نبودن کتاب های فارسی در این زمینه تصمیم گرفتیم مجموعه ای از کتاب های خارجی زبان در زمینه طراحی سایت را گردآوری کنیم تا کمکی باشد به علاقه مندان و طراحان وب سایت. این مجموعه شامل 35 کتاب و صدها صفحه آموزشی  به همراه تمامی فایل های تمرینی و پروژه ها البته به زبان انگلیسی که توسط برترین نویسندگان خارجی نوشته شده است.
 برای دانلود مجموعه و مشاهده لیست کتابها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

alireza MI بازدید : 695 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee

ACDSee 15.2 Build 212 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش تصاویر در کامپیوتر می باشد. اگر یادتان باشد قبل از امدن ویندوز ایکس به دلیل باز شدن تصاویر در اینترنت ایکسپلور و به نمایش در اوردن تصاویر در ان استفاده میشد اغلب کاربران بدین جهت از نرم افزار ACDSee برای مشهاده تصاویر خود استفاده می کردند. بعد از عرضه شدن ویندوز ایکس پی به سیستم نمایش تصاویر ویندوز استفاده از این نرم افزار در بین کاربران رفته رفته کمتر شد! اما این نرم افزار بعد از مدت کوتاهی با افزایش قابلیت ها و امکانات خود باز دیگر جایگاه خود را در بین کاربران بالا برده و تثبیت نمود. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی تصاویر خود را مدیریت کرده ، انها را دسته بندی کرده ، به جستجو در بین انها بپردازید ، انها را ویرایش نمائید یا حتی اندازه انها را تغییر دهید. از جمله ویزگی های این نرم افزار قابلیت رفع قرمزی چشم ، امکان تنظیم رنگ ، امکان استفاده فیلتر ها و جلوه های ویژه در نرم افزار ، امکان اشتراک گذاری در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... نام برد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

عضویت شما 30 ثانیه طول میکشه

alireza MI بازدید : 209 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و نرم افزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.

Xara-Web-Designer-Premium-v9.0.0

 

 

alireza MI بازدید : 227 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,355
  • بازدید ماه : 1,355
  • بازدید سال : 56,539
  • بازدید کلی : 555,204
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک