loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 126 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|


werman بازدید : 103 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

alireza MI بازدید : 408 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

ویژگی های نرم افزار:
- دارای بانک اطلاعاتی جامع
- رابط کاربری مناسب
- سازگار با تمام نسخه های ویندوز
- حجم بسیار بسیار کم

نگارش : ۲٫۹٫۷
مجوز : تجاری (قیمت : ۴۰۰۰ تومان)

 

alireza MI بازدید : 318 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید

alireza MI بازدید : 651 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (4)

با توجه به اینکه سرور کانتر سورس های داخل ایران همگی کانتر استریک2011  هستند , تصمیم گرفتیم که سرو کانتر سورس 2012 رو راه اندازی کنیم تا دوستان از بازی کردن این بازی در سرورهای ایرانی بی بهره نباشند. این سرور دائمی و همیشه ران خواهد بود .

[تصویر: Warriors%200%20Small.jpg]

alireza MI بازدید : 275 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.


 

alireza MI بازدید : 236 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری

Free Studio Conversion Pack 6

 

 

 

 

پکیج کامل نرم افزاری Free Studio Conversion Pack شامل مجموعه بی نظیری از ابزارهای تبدیل فرمت های مالتی مدیا میباشد. با کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار میتوانید تمام فرمت های صوتی و تصویری (صدا و فیلم) را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

به عنوان مثال اگر شما قصد تبدیل فرمت یک فیلم را دارید، این نرم افزار میتواند آن را برای پخش در موبایل، اجرا در دستگاه های پخش خانگی، پخش آنلاین، و ... تبدیل کند. مجموعه مبدل ها و کانورتور های موجود در این پکیج نرم افزاری قادر به تبدیل تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری هستند.

 

از سایر ابزارهای موجود در این نرم افزار، میتوان به ابزار دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین و تبدیل فرمت همزمان آنها و امکان ذخیره در کامپیوتر اشاره کرد.

     

alireza MI بازدید : 308 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

alireza MI بازدید : 595 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم های آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

 

 

 

همه کسانی که در زمینه بدن سازی و پرورش اندام کار میکنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن (Ronnie Coleman) را میشناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است.

 

به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی میکنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه کاملی از فیلم های رونی کلمن را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی فیلم تمرینات، رژیم غذایی، و زندگی روزانه رونی کلمن است. در این فیلم ها مشاهده خواهید کرد که رونی کلمن چه میخورد، چه ساعتی میخوابد و بیدار میشود، چقدر تمرین میکند، و از همه مهم تر برنامه تمرینی وی چگونه است.

 

این فیلم ها عبارتند از:

Ronnie Coleman - On the Road (حاوی تمرین های اختصاصی رونی کلمن)

Ronnie Coleman - The Cost of Redemption (فیلم و مصاحبه های وی در باشگاه بدنسازی)

Ronnie Coleman - The Unbelievable (تمرینات حرفه ای رونی کلمن)

Ronnie Coleman - Training Video Relentless (مستند یک هفته زندگی با رونی کلمن)

alireza MI بازدید : 332 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

انلود دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ

Photoshop Top Secret

 

 

 

 

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

 

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

 

هدف اصلی در این دوره آموزشی، خلق تصاویر حرفه ای است. با کمک آموزش های Photoshop Top Secret شما میتوانید تصاویر بی نظیری خلق کنید. و یا عکس های گرفته شده را طوری ویرایش کنید که حتی حرفه ای ترین و خلاق ترین طراحان را هم به تعجب وادار کند.

 

این دوره بی نظیر آموزش فتوشاپ، شامل 6 حلقه DVD و 33 فصل آموزشی مختلف است. مدت کل آموزش ها نیز حدود 30 ساعت بوده و تمام دوره ها به همراه سورس فایل های تمرینی میباشد.

alireza MI بازدید : 268 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کند به سازهای گروه کوردوفون (Cordophones) یا زه‌صدا تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته‌است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی گیتار زنی از سطح پایین و مبتدی تا حرفه ای را آماده کرده ایم که در اوایل با کارهای مهارت های اولیه مانند تنظیم، تمرین انگشت، آکورد و مقیاس، تغییر وتر مشترک، سبک پاپ / راک، الگوهای ریتم، موقعیت ، و کنترل همه چیز به وضوح آشنا می شوید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

 

alireza MI بازدید : 723 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)



نام کتاب: آموزش ساخت افزونه برای وردپرس
نویسنده: امیرعماد محمودپور
تعداد صفحات: 12
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
وردپرس را اکثر کسانی که با سایت و وبلاگ سر و کار دارند می شناسند و یا از آن استفاده میکنند و به خوبی میدانند که قدرتمندترین بخش وردپرس که باعث توسعه آن می شود Plugins یا افزونه ها می باشد. شاید فکر میکنید که طراحی افزونه برای وردپرس کار مشکلی است اما با خواندن کتاب پیش رو و انجام یک پروژه عملی براحتی می توانید اینکار را یاد بگیرید.

alireza MI بازدید : 191 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)



نام کتاب: آموزش HTML
مترجم: عبدالصمد کرامت فر
تعداد صفحات: 48
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یک کتاب کاملا جدید و با ارزش در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب آموزش کامل HTML که توسط آقای عبدالصمد کرامت فر ترجمه شده بطور کامل شما را با زبان نشانه گذاری فرامتن HyperText Markup Language یا به اصطلاح HTML آشنا می کند. اگر به دنبال کتابی کامل و بروز در زمینه زبان HTML هستید این کتاب نیازهای شما را پاسخ می دهد.

alireza MI بازدید : 216 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)


| PDF | 1.8 GB | English | 2012
همانطور که مطلع هستید اینترنت و سایت های اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن هستند و هر روزه تکنولوژی های جدیدی در وب پدیدار می شوند که از مهمترین آنها میتوان به CSS3 و HTML5 اشاره کرد که تحولی در دنیای وب بوجود آوردند. متاسفانه بخاطر بروز نبودن کتاب های فارسی در این زمینه تصمیم گرفتیم مجموعه ای از کتاب های خارجی زبان در زمینه طراحی سایت را گردآوری کنیم تا کمکی باشد به علاقه مندان و طراحان وب سایت. این مجموعه شامل 35 کتاب و صدها صفحه آموزشی  به همراه تمامی فایل های تمرینی و پروژه ها البته به زبان انگلیسی که توسط برترین نویسندگان خارجی نوشته شده است.
 برای دانلود مجموعه و مشاهده لیست کتابها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

alireza MI بازدید : 695 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee

ACDSee 15.2 Build 212 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش تصاویر در کامپیوتر می باشد. اگر یادتان باشد قبل از امدن ویندوز ایکس به دلیل باز شدن تصاویر در اینترنت ایکسپلور و به نمایش در اوردن تصاویر در ان استفاده میشد اغلب کاربران بدین جهت از نرم افزار ACDSee برای مشهاده تصاویر خود استفاده می کردند. بعد از عرضه شدن ویندوز ایکس پی به سیستم نمایش تصاویر ویندوز استفاده از این نرم افزار در بین کاربران رفته رفته کمتر شد! اما این نرم افزار بعد از مدت کوتاهی با افزایش قابلیت ها و امکانات خود باز دیگر جایگاه خود را در بین کاربران بالا برده و تثبیت نمود. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی تصاویر خود را مدیریت کرده ، انها را دسته بندی کرده ، به جستجو در بین انها بپردازید ، انها را ویرایش نمائید یا حتی اندازه انها را تغییر دهید. از جمله ویزگی های این نرم افزار قابلیت رفع قرمزی چشم ، امکان تنظیم رنگ ، امکان استفاده فیلتر ها و جلوه های ویژه در نرم افزار ، امکان اشتراک گذاری در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... نام برد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

عضویت شما 30 ثانیه طول میکشه

alireza MI بازدید : 286 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار فارسی و بسیار کاربردی آماده کرده ایم که می تواند مانند یک دفترچه تلفن قدرتمند عمل کند و تمامی نیازهای شما را بصورت حرفه ای در خود نگهداری کند. این نرم افزار کاربردی دفترچه تلفن آراد نام دارد. در واقع نرم افزار دفترچه تلفن آراد، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

 

دانلود نرم افزار فارسی دفترچه تلفن آراد

alireza MI بازدید : 414 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

alireza MI بازدید : 1309 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

با استفاده از AquaSoft SlideShow 7 Blue Net می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب آن این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت EXE و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که AquaSoft SlideShow 7 Blue Net در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .

 

AquaSoft SlideShow 7 Blue Net ساخت اسلایدشو توسط AquaSoft SlideShow7 Blue Net 7.7.11.35343

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,439
  • بازدید ماه : 1,439
  • بازدید سال : 56,623
  • بازدید کلی : 555,288
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک