loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




werman بازدید : 92 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.
امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.
«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
alireza MI بازدید : 216 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)


| PDF | 1.8 GB | English | 2012
همانطور که مطلع هستید اینترنت و سایت های اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن هستند و هر روزه تکنولوژی های جدیدی در وب پدیدار می شوند که از مهمترین آنها میتوان به CSS3 و HTML5 اشاره کرد که تحولی در دنیای وب بوجود آوردند. متاسفانه بخاطر بروز نبودن کتاب های فارسی در این زمینه تصمیم گرفتیم مجموعه ای از کتاب های خارجی زبان در زمینه طراحی سایت را گردآوری کنیم تا کمکی باشد به علاقه مندان و طراحان وب سایت. این مجموعه شامل 35 کتاب و صدها صفحه آموزشی  به همراه تمامی فایل های تمرینی و پروژه ها البته به زبان انگلیسی که توسط برترین نویسندگان خارجی نوشته شده است.
 برای دانلود مجموعه و مشاهده لیست کتابها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

alireza MI بازدید : 200 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 203 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 148 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 225 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 209 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و نرم افزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.

Xara-Web-Designer-Premium-v9.0.0

 

 

alireza MI بازدید : 237 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

ICQ دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

alireza MI بازدید : 224 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.

 

 

 

alireza MI بازدید : 411 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final نام یکی از بی رقیب ترین نرم افزار مدیریت حرفه ایمی باشد. به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند. این نرم افزار بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار ، سرعت دانلود یک فایل تا 500 درصد افزایش پیدا کرده و فایل در کمترین زمان ممکن دانلود می شود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به قابلیت مشخص کردن تعداد تکه تکه کردن فایل ها تا 16 قسمت ، قابلیت Resume کردن فایل ای دانلودی و دانلود در زمان دیگر ، پشتیبانی از انواع مختلف فرمت فایل ها و اضافه کردن فرمت دلخواه به آن ، سازگاری با مروگر های مختلف از جمله Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 ، پشتیبانی از پروتکل ها HTTP, FTP, MMS و HTTPS ،قابلیت تعیئن زمان شروع و پایان دانلود و بسیاری دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را به همراه دیگر ویزگی های ان مشاهده نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,275
  • بازدید ماه : 1,275
  • بازدید سال : 56,459
  • بازدید کلی : 555,124
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک