loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 321 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

 

SimCity PC-Razor1911

 

 

بر خلاف سایر بخش چند نفره ی بازی ها،در SimCity خبری از رقابت نیست و کسی بر دیگری پیروز نخواهد شد چرا که بازیکنان همه در کنار یک دیگر قرار گرفته و برای دست یابی به یک هدف مشترک تلاش میکنند و آن هدف هم ” توسعه ی شهر ” است.هدف اصلی شما در SimCity این خواهد بود که یک تعادل بسیار خوب را در تمام قسمت ها در شهر به وجود بیاورید. اقتصاد پایدار، داشتن مردمی خوشحال و سایر موارد باعث می شود تا روند بازی آسان تر و جذاب تر شود. حتی توانایی این را خواهید داشت که برای خود یک سیستم مدیریتی ویژه خلق کنید و آن را به صورت خودکار به کار ببرید تا بازی بر اساس این سیستم، شهر را مدیریت کند.برای اداره ی شهرها به گروه های تقسیم خواهید شد که هر گروه وظیفه ی اداره ی شهر خود را خواهد داشت.اگر که فکر میکنید که اداره ی شهرها باید آسان باشد،باید بگویم که کاملا در اشتباه هستید چرا که هر یک از شهرها ویژگی خاص خودش را دارا است به عنوان مثال برخی از شهرها به دلیل بالا بودن مناطق تفریحی و سرگرمی مکان خوبی برای افراد خوش گذران و برخی دیگر از نظر بازار کار مکان خوبی برای جویندگان کار محسوب میشود.

 

alireza MI بازدید : 275 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

عنوان Betrayer یک عنوان بسیار ترسناک و ارواح روبه رو هستیم و انان را در کنار سواحلی قابل مشاهده هستند اگر بخواهیم از روی تصاویر مثالی را برای شما به ارمغان بیاوریم در بازی با یک سوارهود قرمز روبه رو خواهید بود و ان را به مشاهده خواهید پرداخت شما در این عنوان به سفرهای مختلفی سفر خواهید کرد و سلاحاتی نظیر تیرکمان و … را در بر خواهید داشت. شایان به ذکر است که این سلاح ها متعلق به قرن ۱۷ خواهد بود. بازی در سبک اول شخص است و در سال ۱۶۰۴ رخ می دهد.در بازی دشمنان شما سربازانی هستند که با نیرویی عجیب به نام British encampment آمیخته شده اند و حالتی زامبی مانند دارند.بازیکنان می توانند در دنیای سیاه و سفید بازی قدم بگذارند و اکتشاف کنند و وسایلی را که پیدا می کنند در کنار هم بگذارند و از آنها استفاده کنند. گیم پلی بازی به شدت خشن کار شده است.زمانی که شما میمیرید تمامی وسایلتان بر روی جنازه تان باقی مانده است و هنگامی که به جنازه خود دوباره می رسید می توانید وسایلتان را بردارید.همچنینی تایید شده است که مدت زمان اتمام بازی فقط ۵ ساعت است.

 

Betrayer PC-RELOADED

 

 

 

alireza MI بازدید : 141 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.


alireza MI بازدید : 149 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Jazzpunk جازپانک یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Necrophone طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Adult Swim آن برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . این بازی مجموعه ای از ماجراهای کمدی است که در واقعیات سرد جنگ جهانی اتفاق می افتد و از طرفی دیگر مسائل جاسوسی شرکت های بزرگ و جرایم اینترنتی را نیز به چالش می کشد . گیم پلی بازی با الهام از فیلم های کمدی حقه بازی و انیمیشن سال های گذشته , همچنین با تمرکز بر اسباب بازی های عجیب و غریب , محیط های خارق العاده و کشف جهان باز ساخته شده است .


alireza MI بازدید : 148 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista
Processor: 2.0+ GHz multi-core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800 gts or similar graphics card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

alireza MI بازدید : 123 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

werman بازدید : 84 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

werman بازدید : 89 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

werman بازدید : 117 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

alireza MI بازدید : 242 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 و این بار برای کسانی که علاقه مند به مربی گری هستند و دنبال این نوع از بازی ها میگردند، Football Manager 2014 را پیشنهاد میکنیم. این بازی یکی از بهترین بازی های واقع بینانه ای که می توان نام برد به شمار می آید و همیشه جز پرفروش ترین ژانرهای بازی های ورزشی بوده است. تیم دانلود ها این بازی محبوب را برای شما آماده نموده تا این بازی را دریافت کنید و لذت ببرید.در این بازی جذاب شما باید خود را جای یک مربی قرار دهید و یک تیم فوتبال را زیر نظر بگیرید و از دید یک مربی حرفه ای کار را ادامه دهید چون کوچکترین اشتباه در بازی باعث می شود تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفته اید شکست بخورد.این بازی تحت شرکت SEGA منتشر شده است، نسخه قبلی این بازی جز پرفروش ترین بازی های سال بوده و اکنون نسخه جدید این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال این بازی هستند.

 

FOOTBALL MANAGER 2014 PC-SKIDROW

| دانلود بازی Football Manager 2014 + Update |


alireza MI بازدید : 430 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

***پیشنهاد ویژه***

 

| کرک ورژن چهارم افزوده شد|

بازی FIFA 14 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که توسط کمپانی EA Sports برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، پس از مدت ها انتظار طبق وعده های داده شده بالاخره نسخه جدید فیفا نیز عرضه شد که دارای تغییرات وسیع و هیجان انگیزی می باشد ، فیفا ۱۴ با موتور عالی خود یعنی Ignite توانست یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای گیمرها ارائه داده و تا حدودی به خصوص در آمریکا گوی سبقت را از رقیب دیرینه ی خود یعنی PES دزدید ، بازی که فوتبال واقعی را معنا می کند ، هر ساله فیفا دست خوش تغییرات بسیاری شده و نوآوری در آن حرف اول را می زند ، در نسخه جدید نیز ما این را به وضوح مشاهده می کنیم چرا که با توجه به اینکه PES نیز دست به انقلابی بزرگ زده فیفا نمی خواهد به همین زودی پا پس بکشد ، پس باید منتظر شد و دید که امسال نیز کدامیک از این ۲ عنوان ورزشی پر طرفدار موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد ،دانلود بازی FIFA 14 را می توانید هم اکنون به صورت رایگان دانلود نمایید …

alireza MI بازدید : 250 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

alireza MI بازدید : 321 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Pro Evolution Soccer محصول 2014 Konami

نسخه Black Box با حجم 2.7 گیگ / با لينک مستقيم

47194439017824724624ژانر: ورزشی

قابل اجرا در : Windows XP/Vista/7

میزان رم : 4GB RAM

گرافیک : graphic card 1 GB – GeForce GT 440 or better

فضای مورد نیاز : 10GB HDD

لینک دانلود : مستقیم

خلاصه داستان : در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید.قابلیت جدید در بازی PES 14  ( این قابلیت باعث می شود احساسات بازیکنان واقعی باشد مثلا تیمی که در دقیقه 80 عقب افتاده بازیکناش ناراحت هستن و اعتماد به نفسشون از دست میدن یا بالعکس تیم جلو افتاده بازیکنانی با اعتماد به نفس و خوشحالی دارد و در ضمن شرایط تماشاچیان هم روی بازیکنا تاثیر داره همون جنگ روانی )

alireza MI بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۰٫۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

alireza MI بازدید : 207 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

alireza MI بازدید : 229 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

alireza MI بازدید : 189 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

alireza MI بازدید : 163 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 


| بازی The Bureau XCOM Declassified|
امکان خرید پستی این بازی اضافه شد


he Bureau: XCOM Declassified بعد از معرفی از سوی شرکت ۲K، رسما تایید شد، به طوری که قبلا شایعاتی مبنی بر آن وجود داشت. این بازی Shooter سوم شخص توسط ۲K Marine، استدیو سازنده ی Bioshcok 2، در دست ساخت می باشد.داستان بازی در سال ۱۹۶۲، زمانی است که جنگ های سرد به اوج خود می رسد و بیانگر رویارویی اولیه سازمان امنیتی XCOM با یک عده ی تخریب گر می باشد. شما در این بازی کنترل یک مامور بخصوص با نام William Carter را در اختیار دارید که باید برای حفظ بشریت در مقابل دشمنان، به کمک تیم ماموران بروید. آقای Christoph Hartmann مدیر عامل استدیو ۲K گفت: "ما از توجه ۲K Marine نسبت به The Bureau: XCOM Declassified بسیار هیجان زده شده ایم. این بازی پروسه ی یک کار خلاقانه، تعاملی که نتیجه ی یک تجربه ی گیرا و درگیر کننده به همراه تاکتیک کارکتر ها برای مبارزه می باشد."طیق گفته ی ایشون بازی گرچه سبک شوتر را یدک می کشد، اما طوری نیست که فقط کشتن و جلورفتن در بازی باشد. برای انجام این بازی شما سخت به مبارزه می پردازید و برنامه ریزی تاکتیکی برای این گونه مبارزات، نقش موثری را در بازی ایفا می کند.

 

نام بازی : The Bureau XCOM Declassified

ژانر: اکشن ، شوتر

پلترفروم : PC

تاریخ عرضه

alireza MI بازدید : 572 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

alireza MI بازدید : 282 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی PAYDAY 2 برای کامپیوتر |

|تقدیم به کاربران علاقه مند به بازی های میهن دانلود|
|دانلود از سرورهای قدرتمند |

|  یکی از برترین بازی های سال و برنده جایزه E3   |



نام بازی: PAYDAY 2
تاریخ انتشار : ۲۵ Jul 2013
تاریخ انتشار نسخه اصلی : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳
سازنده: OVERKILL - a Starbreeze Studio.
ناشر: ۵۰۵ Games
زبان: English
سبک :Action, RPG
PAYDAY 2 یک بازی چهار نفره شوتر است که یکی از عنوان های بزرگ گیم امروزه به شما می آید . چهار شخصیت این بازی  Dallas, Hoxton, Wolf and Chains نام دارند که هرکدام از ویژگی های برخوردار میباشند که شما در واشنگتن با این چهار نفر به جرائم مختلفی دست میزنید . شما در بازی می توانید پروژه های خلاف کاری برای خود و گروه خود انتخاب کنید از دزدی یک مغازه کوچک تا سرقت بانک و یا جرائم بزرگ بین المللی و سایبری... .شما می توانید از راه های مختلف پول بدست آوردی و پول خود را برای ارتقای خود سلاح و ... خرج کنید . از ویژگی های این بازی می توان به Dynamic Scenarios رو اشاره کرد به این معنا که اگر یک ماموریت و یا مرحله را دوباره تکرار کنید با داستان و شرابط متفاوتی روبرو خواهید شد و دیگر از تکرار خبری نیست که این به جذابیت بازی فوق العاده اضافه کرده است .دیگر ویژگی بازی قابلیت بسیاز جذاب مولتی پلیر این بازی است که میتوانید تا چهار نفر هم زمان در این بازی به ماموریت های مختلف بروید و با هم بازی را پیش ببرید . همچنین در این بازی میتوانید سلاح های خود را کاملا شخصی سازی کنید به نحوی که تا به حال در هیچ بازی نظیر آن را ندیده اید . PAYDAY 2 عنوان یکی از بزرگترین بازی های ۲۰۱۳ است که اکنون آریا دانلود نسخه بتا آن را برای شما عزیزان آماده کرده است .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 1,302
  • بازدید سال : 56,486
  • بازدید کلی : 555,151
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک