loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 128 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شیطان به رسول خدا(ص) گفت:

من طاقت دیدن ۶ خصلت در انسانها را ندارم!

۱-وقتی به هم میرسند سلام می کنند.

۲-با هم مصافحه(دست دادن) می کنند.

۳-برای هر کاری ان شا الله می گویند.

۴-از گناه استغفار می کنند.

۵-ابتدای هر کاری بسم الله می گویند.

۶- تا نام حضرت محمد(ص) را میشنوند صلوات می فرستند.

آیا میدانید؟

هنگامی که میخواهید این پست را باز نشر کنید شیطان چه تلاشی میکند تا از آن جلو گیری کند؟

اگر میخواهید شیطان را برنجانید یا علی باز نشر کنید

alireza MI بازدید : 193 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

نام کتاب: نشانه های شگفت انگیز آخرالزمان
نویسنده: سید جواد مرتضایی
تعداد صفحات: 14
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب پیش رو شامل تمامی نشانه های وقوع آخر الزمان می شود که با خواندن این کتاب متوجه می شوید چقدر این نشانه ها با دوران ما سازگاری دارد. اما باز هم نمیتوان گفت آخر الزمان نزدیک هست چون از زمان آخرالزمان فقط خداوند اطلاع دارد.

alireza MI بازدید : 287 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار فارسی و بسیار کاربردی آماده کرده ایم که می تواند مانند یک دفترچه تلفن قدرتمند عمل کند و تمامی نیازهای شما را بصورت حرفه ای در خود نگهداری کند. این نرم افزار کاربردی دفترچه تلفن آراد نام دارد. در واقع نرم افزار دفترچه تلفن آراد، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

 

دانلود نرم افزار فارسی دفترچه تلفن آراد

alireza MI بازدید : 235 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
دانلود Sound Normalizer v3.99.7 - نرم افزار حذف نویز و افزایش کیفیت فایل های صوتی
مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که آهنگ یا فایل صوتی را دانلود کرده و یا از دوستان خود دریافت کرده اید یا صدای را ضبط کرده که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نویز های اضافه و بیهوده ی زیادی را نیز دارا بوده که سبب شده تا شما نتوانید صدای اصلی را به درستی شنیده و در این موارد سعی کرده اید به نحوی این نویز ها و کیفیت پایین را برطرف سازید ولی موفق نشده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید کیفیت فایل های صوتی و آهنگ های خود را بهبود بخشیده و خروجی واضح و با کیفیتی را دریافت نمایید. Sound Normalizer نرم افزاری است که توسط کمپانی KanzSoftware ارائه شده و قادر است تا با چک کردن و  نرمال سازی لایه های صوتی به رفع نویز صداها، طبیعی سازی، افزایش و بهبود کیفیت فایل های صوتی پرداخته و خروجی با کیفیت و مطلوبی را به شما ارائه دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند به سبب داشتن امکانات فراوان و عالی همچون امکان تبدیل گروهی فایل ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف و هزاران امکانات دیگر به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده که ما نیز این نرم افزار قدرتمند را به شما توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.
alireza MI بازدید : 414 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

alireza MI بازدید : 177 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

Adobe Reader نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Final

 

alireza MI بازدید : 1309 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

با استفاده از AquaSoft SlideShow 7 Blue Net می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب آن این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت EXE و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که AquaSoft SlideShow 7 Blue Net در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .

 

AquaSoft SlideShow 7 Blue Net ساخت اسلایدشو توسط AquaSoft SlideShow7 Blue Net 7.7.11.35343

 

alireza MI بازدید : 187 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers مجموعه ۴۵ والپیپر تماشایی از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

alireza MI بازدید : 247 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Car%27s HD Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 

 

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,863
  • بازدید ماه : 1,863
  • بازدید سال : 57,047
  • بازدید کلی : 555,712
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک