loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 411 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود Native Instruments Traktor Pro 2 v2.5 نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ های دی جی
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 2/تیر/1391|

دی‌جِی کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و همآمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت آهنگ های دی جی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Native Instruments Traktor Pro استودیویی کامل برای آهنگ سازان دی جی است.با بهره گیری از محیط اشباع شده ی پر از امکانات و ابزار های مختلف این نرم افزار می توانید افکت ها و جلوه های مختلف اهنگ سازی دی جی را بر روی آهنگهای پیشتر ضبط ‌شده پیاده سازی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش و با چندین افکت آماده ی صوتی میکس نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

alireza MI بازدید : 355 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

Eudemons Online 3 یک تم زیبا و جدید برای گوشی های آندرویدی می باشد که چهره‌ی جدیدی به گوشی شما می بخشد . امیدواریم از این تم زیبا نهایت استفاده را ببرید . این تم در ادامه ی مطلب با فرمت APT از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Eudemons Online 3 تم بسيار زيباي Eudemons Online 3 براي گوشي هاي آندرويد

alireza MI بازدید : 287 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.12 Build 25

 

alireza MI بازدید : 259 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Instapaper ابزاری است که به شما در ذخیره کردن صفحات وب برای مطالعه در زمان مناسب کمک می‌کند. فرض کنید یک مطلب جالب در اینترنت دیده‌اید ولی دوست دارید آن صفحه را با فرمتی مناسب در موبایل خود ذخیره کنید و بعداً در فرصتی مناسب به مطالعه‌ی آن بپردازید، در این حالت کافیست صفحه مورد نظر را در Instapaper ذخیره نمایید. با این کار مطالب موجود در صفحه‌ی مورد نظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد و در دفعات بعدی بدون نیاز به اینترنت می‌توانید به آن مطالب دسترسی پیدا کنید. در این برنامه ابزارهایی برای خواندن راحت‌تر مطالب نیز گنجانده شده است مثل تغییر اندازه‌ی قلم و نور صفحه و رنگ پشت صفحه و…. لطفا دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instapaper android دخیره صفحات وب در موبایل با Instapaper 1.1.3   اندروید

 

alireza MI بازدید : 302 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید

 

alireza MI بازدید : 364 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار Call Me! Pro ابزاری است که جنبه‌ی سرگرمی دارد و برای مواقعی مفید است که می‌خواهید به دوستان خود وانمود کنید فرد خاصی در حال تماس گرفتن با شما است! می‌توانید زمان‌بندی کنید که در ساعتی مشخص روی صفحه‌ی شما عکس شخص مورد نظر به اضافه‌ی نام او ظاهر شده و گوشی شما زنگ بخورد و البته این امکان را هم دارید تا گوشی خود را جواب دهید و همچنان وانمود کنید در حال صحبت با آن شخص هستید! این نرم‌افزار یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه (که البته جنبه‌ی سرگرمی دارد) است و قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار خواهد داد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

call me pro android وانمود کنید کسی با شما تماس می‌گیرد با Call Me! Pro 1.4.4   اندروید

 

alireza MI بازدید : 225 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار Color Splash Effect Pro به‌شما کمک می‌کند تا قسمت‌های خاص از عکستان که دوست دارید را رنگی کنید و باقی قسمت‌ها سیاه و سفید باشند. روش کار این برنامه اینگونه است که کل عکس مورد نظر شما را سیاه و سفید می‌کند و سپس شما با انتخاب قسمت مورد نظر، رنگ واقعی‌اش را به آن بر می‌گردانید. یا شاید هم بخواهید همه‌ی محیط رنگی باشد و خود شما به‌صورت سیاه و سفید باشید. همه‌ی این کارها با این برنامه امکان پذیر است. می‌توانید تا جایی که ممکن است زوم کنید و نکات ریز را هم در رنگ زدن عکس بررسی کنید تا نهایتاً یک کار حرفه‌ای درست کنید. این برنامه همچنین افکت‌هایی متنوع برای زیباتر کردن عکس شما در خود دارد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

color splash effect android عکس‌هایتان را آنگونه که دوست دارید رنگ کنید با Color Splash Effect Pro 1.3.1   اندروید

alireza MI بازدید : 348 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Muse نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است. 

 

Adobe Muse طراحی وبسایت بدون کدنویسی Adobe Muse 2.2

 

 

alireza MI بازدید : 219 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

شاید بسیاری از شما تصمیم دارید برای سی دی های خود کاور طراحی نمایید. برای ساخت تصاویر به صورت جعبه می توانید از نرم افزارهایی همانند فتوشاپ استفاده کنید، البته این امر زمانی ممکن است که شما یکی از کاربران حرفه ای فتوشاب باشید. در غیر این صورت می توانید از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده کنید و برای محصول خود یک جعبه زیبا طراحی کنید.
نرم افزار Easy Cover Design Pro برنامه ای قدرتمند جهت طراحی طرح و جلد CD می باشد. برنامه ایی که کار کردن با آن آسان بوده و به راحتی می توانید برای CD و DVD طرح مورد نظرتان را طراحی نمایید. نرم افزار به شما امکان طراحی عالی با قرار دادن برچسب و تغییر فونت و رنگ و ... را می دهد. و در صورت نیاز قابلیت قرار دادن نام موسیقی را بر روی کاور دارد و همچنین به شما امکان دانلود و استفاده از 1000 طرح از قبل آماده شده را می دهد.

alireza MI بازدید : 928 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
دانلود NiceLabel Suite v5.2.3.4024 - نرم افزار طراحی لیبل سی دی و دی وی دی

نرم افزار NiceLabel Suite یک برنامه لیبل گزاری بسیار قوی است که برای طراحی لیبل، مجتمع سازی و پرینت پیشرفته استفاده می شود. این برنامه مجموعه کامل و آسانی از گزینه ها را در اختیار ما می گذارد. این برنامه از تکنولوژی RFID پشتیبانی می کند.RFID با استفاده از ارتباطات مبتنی بر فرکانس های راديويی امکان شناسايی خودکار، رديابی و مديریت اشياء، انسان و حيوانات را فراهم می نماید در واقع با این برنامه می توان برچسب های هوشمند RFID را طراحی کرد. این نرم افزار انواع بارکد ها را پشتیبانی می کند.
نرم افزار NiceLabel Suite همه ی خصوصیات نرم افزار طراحی لیبل NiceLabel Pro را داراست. NiceLabel Pro شامل پشتیبانی کامل پایگاه داده، امنیت کاربر و سند و همچنین گزینه یکپارچه سازی است اما ابزارهای استفاده از آن سخت است.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,827
  • بازدید ماه : 1,827
  • بازدید سال : 57,011
  • بازدید کلی : 555,676
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک