loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 256 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

رینگتون یا آهنگ های زنگ و همچنین آلارام یا زنگ های هشدار اورجینال گوشی سامسنوگ گلگسی اس۳ (Samsung Galaxy S-III) را با فرمت MP3 و کیفیت صدای ۲۵۶kbps فراهم آورده ایم. این مجموعه شامل ۳۱ رینگتون اورجینال و مخصوص گوشی نامبرده به همراه ۷ زنگ هشدار بوده است و به این ترتیب تمامی دارندگان گوشی های موبایل میتوانند از این زنگ ها به صدای استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

samsung galaxy orginal ring رینگتون ها و زنگ های هشدار اورجینال گوشی Samsung Galaxy S III

 

 

alireza MI بازدید : 217 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)


LIP_fa-IR_[www.MihanDownload.com]_2.jpgمعمولآ مردم هر کشور که از یک زبان مخصوص برای خواندن ، نوشتن و صحبت کردن استفاده می کنند دوست دارند کالاها و وسایلی که تهیه می کنند دارای راهنمای زبان کشور خود باشد. اکثر ما ایرانی ها نیز دوست داریم وسایلی که می خریم دارای راهنمای فارسی باشد تا بهتر بتوانیم با کاربرد آن محصول آشنا شویم. امروز در سایت میهن دانلود بسته رابط زبان شیرین فارسی را برایتان اماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن محیط و منوی ویندوز هفت را به زبان شیرین فارسی تغییر دهید. بعد از انتشار بسته های فارسی ساز برای ویندوز ایکس پی و ویستا امروز مایکروسافت یعنی در تاریخ 09/09/2010 بسته فارسی ساز ویندوز هفت را با نام Windows 7 Persian Language Interface Pack منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از فارسی زبانها قرار گرفت. با نصب بسته LIP  بر روی ویندوز 7 محيط آن از راست به چپ تغییر پیدا می کند و تمامی منوها و کلمات به زبان فارسی تبدیل می شوند مانند منوها ،‌ عناوين برنامه ها ، برنامه هاي جادويي نصب ، كادرهاي گفتگو ، تمامی اخطارها و هشدارها و ... همچنین قسمت Help ویندوز هفت نیز تمامآ به صورت فارسی در آمده و شما از این طریق راحتتر می توانید با کاربردها و قابلیت های ویندوز خود آشنا شوید.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

alireza MI بازدید : 233 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

AutoCAD WS

AutoCAD WS به شما امکان می دهد که به مشاهده، ویرایش و اشتراک گذاری نقشه های اتوکد بپردازید. یادداشت برداری یا تجدید نظر بر روی آثار خود را در ملاقات ها، اداره ها، و سایر جاها داشته باشید. می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت، بر روی نقشه ها کار کنید. باز کردن فایل های  DWG, DWF, و DXF™ به آسانی از ایمیل صورت می گیرد. مشاهده، باز کردن نقشه های دو بعدی و سه بعدی DWG آپلود شده بطور مستقیم از اکانت آنلاین و رایگان AutoCAD WS، امکان کار کردن آفلاین و سپس آپلود کردن تغییرات در صورت اتصال به اینترنت، آپلود و باز کردن فایل ها بطور مستقیم از ایمیل توسط گوشی، امکان مشاهده تمامی ابعاد فایل DWG ( شامل مراجع خارجی، لایه ها و تصاویر لاسه زیرین )، امکان بزرگنمایی چند انگشتی و مشاهده قسمت های مختلف نقشه و استفاده از GPS دستگاه برای میزان کردن خود در نقشه، از خدمات برنامه می باشد.

alireza MI بازدید : 188 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دانلود دیکشنری انگلیسی آندروید Persian Dictionary v2.4

اگر دنبال دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی خوب برای گوشی آندروید خود هستید این نرم افزار را حتماً دانلود کنید.
نرم افزار Persian Dictionary v2.4 یک دیکشنری بسیار عالی و قدرتمند است که شامل ۱۴۶۰۰۰ لغت برای دیکشنری انگلیسی به فارسی و ۸۴۰۰۰ لغت برای فارسی به انگلیسی است.
Persian Dictionary یکی از کاملترین نرم افزارها و دیکشنری های فارسی موجود است.

alireza MI بازدید : 186 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

 

alireza MI بازدید : 175 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند. 

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

infix pdf editor ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف Infix PDF Editor Pro v5.20

 

alireza MI بازدید : 181 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه چندین آیکون رسانه ای با موضوعاتی نظیر موبایل ، ایمیل ، موسیقی و فیلم و… به صورت وکتور با فرمت های AI و Tiff با کیفیت بسیار بالا در دو فایل قرار گرفته اند. از این آیکون ها که به صورت وکتور در آمده اند در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ میتوانید استفاده نمایید و در طراحی های خود از آنها بهره مند شوید.

 

dark media icons آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons

 

alireza MI بازدید : 174 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

 

alireza MI بازدید : 191 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

والپیپرهای موسوم به Abstract بیشتر به والپیپرهای گفته می شود که مخلوطی از طرح های گرافیکی با چاشنی از هنر است که دارای جلوه های ویژه و تصویری زیبایی هستند و به صورت ساده میتوان آنها را والپیپرهای گرافیکی نامید. در این مجموعه ۱۱۰ والپیپر گرافیکی با کیفیت بالا و رزولوشن 1600×1200 یا ۱۹۲۰×۱۲۰۰ قرار گرفته است. 

 

abstract wallpapers 1 والپیپرهای گرافیکی و هنری زیبا Abstract Wallpapers

 

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,909
  • بازدید ماه : 1,909
  • بازدید سال : 57,093
  • بازدید کلی : 555,758
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک