loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 215 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود SiSoftware Sandra v2012.06.18.52 نرم افزار تست وآنالیز سخت افزار ها
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 2/تیر/1391|

سخت افزار قسمتی از یک رایانه است که قابل لمس و به حالت فیزیکی موجود است. این حالت فیزیکی منظور همان قطعاتی است که مثلاً شما با آن به صورت لمسی در ارتباط هستید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم که می توانید تمامی سخت افزار های متصل به کامپیوتر را تست کنید. SiSoftware Sandra نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی آنالیز،عیب یابی و آمارگیری از قطعات سخت افزاری است.این نرم افزار اطلاعاتی از سخت افزار ها را برای شما نمایش می دهد که از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد.با این نرم افزار دیگر نگران اینکه سرتان هنگام خرید سخت افزار ها یا کامپیوتر، کلاه رفته باشد نخواهید شد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

alireza MI بازدید : 288 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Driver Magician Lite 4.00 نرم افزار بک آپ گیری از درایورهای کامپیوتر

Driver Magician Lite یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه پشتیبان گیری از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشد که شما می توانید آن را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قادر است تا از درایورهایی که بر روی سیستم شما نصب شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کند , آنها را بروز رسانی کرده و با استفاده از متدهای مختلف آنها را بهینه سازی کند و حتی می توانید درایورهای نصب شده را نیز حذف کنید. این نرم افزار بیشتر در مواقعی می تواند شما را یاری کند که ویندوز دچار مشکل شده است و شما مجبور شده اید ویندوز را تعویص کنید و یا مجبور هستید سیستم را ارتقا دهید. چرا که این نرم افزار می تواند تمامی درایورهایی را که بر روی سیستم نصب شده اند را برای شما بازیابی کرده و دیگر ساعت ها وقتتان را برای جستجوی درایوها نیز هدر نمی دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
alireza MI بازدید : 170 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
IObit.Game.Booster.Premium.v2.3.0.113_[www.MihanDownload.com].jpg
علاقه مندان به بازی های رایانه ای همواره در تلاش اند تا بازی هایی که خریداری می کنند را به بهترین نحو ممکن بر روی رایانه های خود اجرا کنند و از بهترین کیفیت برخوردار شوند. از سویی گروهی از طرفداران بازی نیز با وجود علاقه مندی به بازی های جدید اما به دلیل پایین بودن منابع سخت افزاری سیستم خود قادر به اجرای بازی ها نیستند. نرم افزار Iobit Game Booster یکی از کارآمد ترین نرم افزارهایی است که می تواند کمک شایانی به بازی کنندگان بکند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا برای اجرای بازی های مورد علاقه خود از حداکثر قدرت سیستم خود بهره مند شوید. این نرم افزار عمل بهینه سازی را به خوبی انجام می دهد تا بتوانید نهایت لذت را بازی مورد علاقه خود ببرید. همچنین یکی از نکات قابل در مورد این نرم افزار ، سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و حتی ویندوز محبوب هفت است که از این نظر محدودیتی را برای کاربران قائل نمی شود. می توانید با یک کلیک ساده پردازش های غیر ضروری را غیر فعال کنید و پردازنده و حافظه اصلی رایانه خود را برای اجرای بازی خالی کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را بکنید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
alireza MI بازدید : 195 جمعه 08 دی 1391 نظرات (1)

دانلود Flow Architect Studio 3D 1.7.3 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماری
Flow Architect Studio 3D یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان های معماری می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید. این نرم افزار از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است که می تواند عملیات رندر را با سرعت زیادی انجام دهد و هرگز در زمان رندرینگ نرم افزار هنگ نخواهد کرد و زحمات شما به هدر نخواهد رفت. شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و  با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف , کفپوش و تمامی اجزاری ساختمان را تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه , سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در نمای سه بعدی آن را مشاهده کنید و اگر از نقشه و طراحی خود راضی بودید آن را به مرحله اجرا در آورید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

alireza MI بازدید : 177 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار قرآن 125

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزار قرآن 125 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار قرآن سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

alireza MI بازدید : 237 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

امکانات نرم افزار:

- ساخت فایل PDF از هر نوع ورودی و محتوا
- ویرایش فایلهای PDF
- تبدیل فایلهای PDF به Word و RTF
- تبدیل فایلهای PDF غیر متنی به فایلهای قابل جستجو با کمک OCR
- دستکاری و نوت گذاری در فایلهای PDF
- ساخت فرمهای قابل پر کردن در فرمت PDF
- ساخت PDF‌های امن برای محافظت از محتوای فایل در مقابل کپی و تغییر غیر مجاز
- ترکیب دو فایل PDF و حذف و اضافه صفحه به صفحات یک فایل PDF

 

alireza MI بازدید : 340 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

در این پست از دانلود کده مجموعه ۱۹ کارت ویزیت با طراحی های مختلف قرار داده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید . قالب طراحی ای کارت ویزیت ها PSD بوده و شما می توانید به سادگی و با نرم افزار فتوشاپ متن دلخواه خود را جایگزین کرده و آنها را سفارشی کنید .

alireza MI بازدید : 183 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

CyberLink PowerProducer Ultra

CyberLink نام یک کمپانی قدرتمند در زمینه ساخت نرم افزار های مولتی مدیا می باشد که سالیان سال در رشته خود برنامه های گوناگون با کارایی های متفاوت عرضه داشته و چیزی که در تمامی آنها مشترک می باشد همان توجه زیاد به کیفیت بوده که باعث به وجود آمدن نرم افزارهایی بی رقیب شده است .

PowerProducer Ultra نام یکی از برنامه های تولیدی این شرکت می باشد که آسان ترین راه برای ساخت فیلم های خانگی و اسلاید شو های جذاب را پیش پای شما خواهد گذاشت . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست به سادگی خوردن آب بسیاری از تغییرات و افکت هایی را به فیلم هایتان بیافزاید که در صورتی که اگر قصد انجام همان کارها با برنامه های مشابه را داشته باشید نه تنها به دانش نرم افزاری بالا نیاز خواهید داشت بلکه زمان زمان بسیاری را نیز از دست خواهید داد . اما CyberLink PowerProducer Ultra با گردآوری تکنولوژی های روز در کنار یکدیگر و چینش آنها با زیباترین و ساده ترین حالت ممکن شما را در ساخت فیلم های جذاب و اسلایدشو های دیدنی یاری خواهد نمود . ورژن شماره ۵ این برنامه که اکنون برای دانلود شما فراهم آورده ایم دچار تغییر و تحولات بسیاری نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است که از میان آنها می توان به طراحی محیط کاربری جدید از پایه و ابزاری های جدید برای ساخت دیسک منو های سفارشی اشاره نمود . اگر قصد این را دارید که فیلم هایتان آنگونه به نظر برسند که گویی فردی حرفه ای با صرف مدت زمانی طولانی آنها را ویرایش کرده است قطعا CyberLink PowerProducer بهترین گزینه ی موجود برای شما خواهد بود که نه تنها کار با آن بسیار ساده خواهد بود بلکه با پشتیبانی از دیسک های نوری مختلف نظیر DVD ، CD و بلوری رایت فیلم های ساخته شده در انتها نیز ، دیگر هیچ نیازی به نرم افزاری دیگر  برای کپی کردن و ساخت دیسک فشرده نخواهد بود .

 

برخی از ویژگی های CyberLink PowerProducer Ultra 5.5.3.2325 :
– ساخت دیسک های با کیفیت بالا ( HD ) نظیر AVCHD
– سفارشی سازی منوی دیسک ها با امکان افزودن تصاویر دلخواه شما
– ویرایش ویدیو ها و تصاویر با استفاده ابزار جادویی
ـ توانایی ذخیره ویدیو از طریق کارت های مختلف متصل شده به کامپیوتر نظیر کارت های TV آنالوگ و دیجیتال
– ایجاد اسلاید شو های جذاب به وسیله ی ابزارهای جادویی
– پیش نمایش کردن کلیپ های ساخته شده قبل از ذخیره سازی
– رایت مستقیم فیلم ها بر روی دیسک های نوری
– امکان آپلود مستقیم فیلم ها پس از ساخت بر روی سایت یوتیوب
– استفاده از افکت های انیمیشنی برای زیباتر کردن اسلایدشو ها
– توانایی افزودن موزیک به پشت زمینه فیلم
– و …

alireza MI بازدید : 188 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود FastPictureViewer Home Basic 1.9.260 نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 17/تیر/1391|

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و بسیار سریع جهت نمایش عکس ها را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. FastPictureViewer نام نرم افزاری قدرتمند و پر سرعت برای مدیریت تصاویر و نمایش عکس ها می باشد.این نرم افزار جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزار مرور تصاویر پیش فرض ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی،توانایی مرور بسیار سریع تصاویر را داراست.این نرم افزار با فرمتها و تصاویر بیش از 350 دوربین عکاسی سازگاری کامل دارد.همچنین این نرم افزار قابلیت زوم بر روی تصاویر بدون افت کیفیت را داراست.این نرم افزار از فرمت های TIFF/MTIFF, JPEG, HD Photo, PNG, GIF, BMP, ICO پشتیبانی می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

alireza MI بازدید : 186 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Gry Garness Beauty Retouching Techniques in Photoshop فیلم آموزش تکنیک های روتوش زیبایی در فتوشاپ
| 13 ساعت فیلم آموزشی همراه با 54 خودآموز روتوش زیبایی در قالب دو DVD |

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی با عنوان Gry Garness - Beauty Retouching Techniques in Photoshop را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این خود آموز ویدیویی راهنمای عملی برای روتوش زیبایی و پرتره که از راه حل‌های انعطاف پذیر برای گونه های مختلف کارهای روتوش عکس استفاده می‌کند، از جلد های بی نقص مجله‌ها تا روتوش واقعی پرتره. این مجموعه یک ابزار آموزشی است که برای کاربرهای سطوح متوسط تا پیشرفته‌ی فتوشاپ در نظر گرفته شده است. این محصول یک برنامه‌ی 13 ساعته همراه با Gry Garness است. Gry متخصص روتوش مقیم لندن و مربی‌ای با تجربه است که در این DVD روتوش حرفه ای مبتنی بر لوح گرافیکی را از طریق تصاویر متنوع مدل‌ها و افراد عادی به نمایش می‌گذارد. این برنامه تنها به یک سبک به خصوص توجه نمی‌کند، بلکه سازگار با تمام شکل‌های روتوش است. تمامی روش‌ها بر اساس تجربه‌ی عملی بسیار زیاد Gry در زمینه‌ی عکاسی، مو و آرایش و همچنین روتوش هستند. نکته‌هایی که Gry عرضه می‌کند هم تصویری و هم فنی هستند که شما را از طرز فکر روتوش کننده در فرایند کاری آگاه می‌سازند. تمام این تکنیک‌ها قابل ویرایش هستند و برای روتوش سفارشی که در آن دستورالعمل در هر ساعت تغییر می‌کند کاملاً مناسب می‌باشند. از لحاظ گفتاری این خودآموزها صریح و به سبک محاوره ای هستند ولی دارای مضامین پیشرفته و دستورالعمل‌های بسیار شفاف می‌باشند. مجموعه ای از پیش تنظیمات ابزار و مجموعه‌ی محدودی از تصاویر آموزشی نیز در این محصول عرضه می‌شوند. این مجموعه شامل 54 خودآموز می باشد که در قالب دو DVD ارائه شده است. همچنین این خودآموزها برای مطابقت با فتوشاپ CS5 به روز شده‌اند و با تمام نسخه های CS سازگار هستند. علاوه بر این فایل هایی ویدویی این مجموعه از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و با رزولیشن 1280x832 می باشند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,295
  • بازدید ماه : 2,295
  • بازدید سال : 57,479
  • بازدید کلی : 556,144
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک