loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 242 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Cars HD Wallpapers123 مجموعه 55 والپيپر با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

 

alireza MI بازدید : 151 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Beautiful HI Tech HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر جديد و جذاب با موضوع فناوري

 

alireza MI بازدید : 278 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۰ ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

Festival of Instrumental Music 10 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 10 (پایانی)

 

alireza MI بازدید : 188 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود Nevercenter CameraBag 2 Desktop 2.0.0 نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر

Nevercenter CameraBag 2 Desktop ابزاری حرفه ای برای ویرایش تصاویر با روتوش های متفاوت است.نرم افزار از شیوه و رویکرد جدیدی در ویرایش عکس ها بهره می برد که به همراه موتور آنالوگ CameraBag 2 می توان ویرایشی حرفه ای را برای روی تصاویر اعمال کرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار دارای فیلتر ها و ابزار های مختلفی است که کاربران می توانند با بهره گیری از آن ها تصاویر خود را در نهایت کیفیت ویرایش و روتوش کنند.این نرم افزار دارای 100 فیلتر با قابلیت تنظیم و بیش از 25 کنترل حرفه ای است.نرم افزار با استفاده از شیوه ی جدید لایه بندی ، بازسازی عکس و اعمال فیلتر های مختلف،رویکردی نوین در ویرایش تصاویر دارد.نرم افزار قابلیت های شکل دادن به پالت ها ، دستکاری رابط گرافیکی،تنظیم دلخواه فیلترها، مقایسه تصاویر به صورت جانبی، مشاهده سریع عکس ها و... را داراست.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

alireza MI بازدید : 190 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Minilyrics 7.4.21 نرم افزار نمایش متن ترانه های در حال اجرا
Minilyrics یک نرم افزار بسیار کاربردی و جالب در زمینه اجرای نمایش متن ترانه های در حال پخش توسط پلیرها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا متن ترانه هایی را که توسط پلیرهای موجود در ویندوز مانند Winamp 2.0/3.0, Winamp 5.x, Windows Media Player, itunes, matchbox, Quintessenial Player, foobar2000. RealOne را مشاده کنید و از آنها لذت ببرید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پلیرهای معروف و کاربردی را دارد و کافیست شما موزیک و ترانه مورد علاقه تان را اجرا کرده و سپس نرم افزار بصورت اتوماتیک به جستجو در دیتابیس خود می پردازد و سپس آن را برای شما به نمایش در می آورد. این نرم افزار می تواند برای تمامی افرادی که مشکل در زبان و درک اشعار دارند مخصوصا آهنگ هایی که به دیگر زبان ها هستند می تواند مفید واقع شود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

alireza MI بازدید : 221 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود Boilsoft Video Splitter v6.34 نرم افزار برش و تبدیل فرمت فایل های ویدئویی

در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری برای برش و تبدیل فرمت فایل های ویدئویی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Boilsoft Video Splitter نرم افزاری برای Cut فایل های ویدئویی با کیفیت و دقت بسیار بالاست.این نرم افزار ساخته کمپانی BoilSoft می باشد.این نرم افزار توانائی تقسیم فایل های ویدئویی با حجم بالا را به قطعات با حجم کوچک داراست.با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدئویی حجیمی را که از اینترنت دانلود کرده اید به تکه هایی با حجم مناسب سی دی های ویدئویی، تقسیم نمائید.این نرم افزار قادر به ویرایش و Cut فایل های ویدیویی حجیم با فرمت هایAVI ،ASF ،WMV ،3GP MPEG،RM ،MP4 است.همچنین می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلف ویدئویی منتشر نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

alireza MI بازدید : 244 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Cars 55 والپيپر ديدني و با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

 

alireza MI بازدید : 194 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

 

alireza MI بازدید : 276 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش عکس در جهان |

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هيچ گاه در محيط آن احساس کمبود ابزاري را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوبی هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

alireza MI بازدید : 344 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe After Effects CS6 نرم افزار افتر افکت
| دانلود رايگان نسخه جديد قدرتمند ترين نرم افزار ساخت جلوه های ویژه و تدوین فیلم در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Adobe After Effects CS6 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار مجموعه ای بسیار جامع و غنی از ابزارهای مربوط به ایجاد گرافیک های متحرک، دستکاری ویدئوها، اضافه کردن جلوه های بصری و غیره می باشد. از اين نرم افزار ميتوان برای ساخت جلوه هاي ويژه ي بسيار عظيم سينمايي استفاده نمود زيرا در آن افکت هاي بسيار حرفه اي و پيشرفته اي براي ساخت جلوه هاي ويژه و صحنه هاي اکشن قرار گرفته است. علاوه بر اين از اين برنامه ميتوان براي خلق تصاوير دو و سه بعدي در زمينه هاي مختلف انيميشني استفاده کرد که در اين زمینه نيز ابزارهاي بسيار متنوعي در برنامه قرار دارد. همچنین از امکانات جدید این نرم افزار میتوان به ویژگی های مرکب از جمله ویژگی های ماسک های جدید با عرض متغیر و ردیاب دوربین سه بعدی و نیز ماسک کردن ساده و تنظیم رنگ اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,272
  • بازدید ماه : 2,272
  • بازدید سال : 57,456
  • بازدید کلی : 556,121
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک