loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 247 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

alireza MI بازدید : 295 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

باز هم یک بازی اتومبیل‌رانی با کیفیت بالا اینبار از ۲K Sports برای iOS منتشر شد. این بازی که دارای ماشین‌های لایسنس شده و همچنین مکان‌های واقعی است، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای خود کند. شما با انجام دادن مراحل ستاره و سکه دریافت می‌کنید که با کمک آن‌ها می‌تواند ماشین‌های جدید بخرید یا ماشین‌هایتان را آپگرید کنید. جدای از گرافیک بسیار بالا و ماشین‌های واقعی، بازی قابلیت چندنفره نیز دارد که می‌توانید با کمک آن با دوستان خود و دیگران به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 181 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Star Browser یک مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های سیمبین است. این مرورگر که دارای قابلیت‌های استانداردی همچون قابلیت بوکمارک، صفحه خانه‌ی دلخواه، تنظیمات به‌اشتراک‌گذاری، تنظیمات کاربری گسترده، جعبه جستجوی با امکان انتخاب بین ۵ موتور جستجوگر، مرور صفحات به‌صورت تمام‌صحفه و… می‌باشد. همچنین می‌توانید ظاهر برنامه را نیز به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

alireza MI بازدید : 189 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

alireza MI بازدید : 191 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Sticky Linky یک بازی فکری در سبک پازل است که در آن باید بین مهره‌های موجود با ایجاد اتصال‌های شبکه‌ای، ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید مهره‌های یک‌رنگ را در کنار یک دیگر قرار دهید تا امتیاز بیشتری به‌دست آورید. نهایتاً‌ با اتصال مهره‌ها به یکگدیر یک سازه‌ی عظیم در اختیار خواهید داشت. در هر مرحله یک هدف برای شما تعیین می‌شود که باید با انجام دادن آن، مرحله را پشت سر بگذارید. این بازی دارای ۱۲۶ مرحله است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 213 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

alireza MI بازدید : 208 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  25در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت


ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، زیرنویس از تیم ترجمه ۹Movie 
alireza MI بازدید : 154 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)


 

بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.

 

alireza MI بازدید : 178 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Disk Security نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

alireza MI بازدید : 163 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 


| بازی The Bureau XCOM Declassified|
امکان خرید پستی این بازی اضافه شد


he Bureau: XCOM Declassified بعد از معرفی از سوی شرکت ۲K، رسما تایید شد، به طوری که قبلا شایعاتی مبنی بر آن وجود داشت. این بازی Shooter سوم شخص توسط ۲K Marine، استدیو سازنده ی Bioshcok 2، در دست ساخت می باشد.داستان بازی در سال ۱۹۶۲، زمانی است که جنگ های سرد به اوج خود می رسد و بیانگر رویارویی اولیه سازمان امنیتی XCOM با یک عده ی تخریب گر می باشد. شما در این بازی کنترل یک مامور بخصوص با نام William Carter را در اختیار دارید که باید برای حفظ بشریت در مقابل دشمنان، به کمک تیم ماموران بروید. آقای Christoph Hartmann مدیر عامل استدیو ۲K گفت: "ما از توجه ۲K Marine نسبت به The Bureau: XCOM Declassified بسیار هیجان زده شده ایم. این بازی پروسه ی یک کار خلاقانه، تعاملی که نتیجه ی یک تجربه ی گیرا و درگیر کننده به همراه تاکتیک کارکتر ها برای مبارزه می باشد."طیق گفته ی ایشون بازی گرچه سبک شوتر را یدک می کشد، اما طوری نیست که فقط کشتن و جلورفتن در بازی باشد. برای انجام این بازی شما سخت به مبارزه می پردازید و برنامه ریزی تاکتیکی برای این گونه مبارزات، نقش موثری را در بازی ایفا می کند.

 

نام بازی : The Bureau XCOM Declassified

ژانر: اکشن ، شوتر

پلترفروم : PC

تاریخ عرضه

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 56,622
  • بازدید کلی : 555,287
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک