loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




werman بازدید : 109 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شخصی

تنظیم : مهران خلیلی ، محمد شاکر نوید سپهر ، بهروزعلیاری ، مهران عباسی

| دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + دانلود به صورت تک تک |

.:: لطفا جهت حمایت از فرزاد فرزین آلبوم را از مراکز فرهنگی خریداری کنید ::.

جهت خرید از سایت بیپ تیونز کلیک کنید

 

werman بازدید : 111 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا شیری و نیما به نام می مونم من با تو

آهنگساز : حمید فریزند / تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

 

werman بازدید : 84 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

werman بازدید : 89 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

werman بازدید : 117 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

werman بازدید : 92 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.
امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.
«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
alireza MI بازدید : 377 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

 

alireza MI بازدید : 176 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

 

alireza MI بازدید : 318 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

  ****پیشنهاد بسیار ویژه****

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی، Update 1-RELOADED به پست اضافه شد|

 

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,404
  • بازدید ماه : 1,404
  • بازدید سال : 56,588
  • بازدید کلی : 555,253
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک