loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 149 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Jazzpunk جازپانک یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Necrophone طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Adult Swim آن برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . این بازی مجموعه ای از ماجراهای کمدی است که در واقعیات سرد جنگ جهانی اتفاق می افتد و از طرفی دیگر مسائل جاسوسی شرکت های بزرگ و جرایم اینترنتی را نیز به چالش می کشد . گیم پلی بازی با الهام از فیلم های کمدی حقه بازی و انیمیشن سال های گذشته , همچنین با تمرکز بر اسباب بازی های عجیب و غریب , محیط های خارق العاده و کشف جهان باز ساخته شده است .


alireza MI بازدید : 148 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista
Processor: 2.0+ GHz multi-core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800 gts or similar graphics card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

alireza MI بازدید : 123 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

alireza MI بازدید : 134 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

People Are Awesome – Part 3 (2013) 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام کلیپ : People Are Awesome – Part 3

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۵ دقیقه

حجم: ۹۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : در سومین قسمت از این مجموعه حرکات فوق العاده زیبا و ورزشی را خواهیم دید که توصیه میشه این کلیپ رو به هیچ وجه از دست ندید …

 

werman بازدید : 89 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Smart Tools مجموعه‌ای شامل ۵ برنامه‌ی کاربردی برای موبایل شما است که می‌توانید با کمک آن مجموعاً ۱۵ عمل متفاوت را انجام دهید. این برنامه‌ها شامل مجموعه‌ای برای اندازه‌گیری طول، زاویه و ارتفاع، برنامه‌ای برای اندازه‌گیری فاصله، طول و عرض و مساحت، برنامه‌ای برای مسیر‌یابی و تشخیص فلزات، برنامه‌ای برای تشخیص قدرت صدا و نهایتاً برنامه‌ی چراغ‌قوه با امکانات متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

werman بازدید : 77 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

یک کلاینت چت رایگان با قابلیتهای کامل، مستقل و با امکان پوسته گذاری می باشد که از سرویسهای پیام رسانی مختلف مانند AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, IRC پتشیباین به عمل می آورد. این نرم افزار قابلیتهایی را که در کلاینهای شبکه اصلی ممکن نمی باشند را علاوه بر پشتیبانی از قابلیتهای استانداردی مانند چت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، اتاقهای چت، آیکون های دوستان، اتصال های مختلف همزمان برروی یک شبکه ، وارد کردن ارتباط کناری سرور، آگاهی در مورد تایپ کردن، ارتباط مستقیم (AIM)، پشتیبانی از پراکسی، ارسال پیام رمزنگاری شده (AIM/ICQ)، پشتیبانی از ارسال پیام کوتاه، و تنظیمات حریم شخصی  بصورت کامل پشتیبانی می نماید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار این است که صفحه خانگی شما را بر خلاف نرم افزارهای مشابه به نفع خود تغییر نمی دهند و هیچ نرم افزار اضافی دیگری را نیز به همراه ندارند و هم چنین عاری از هر گونه پنجره تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای جاسوسی می باشد.

 

werman بازدید : 107 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار ObjectDock Plus ابزاری جهت قدرتمندتر نمودن و در عین حال زیبا  تر نمودن نوار Task Bar موجود بروی دسکتاپ می باشد که دارای امکانات زیبای  کاربردی و گرافیکی بسیاری می باشد کار این برنامه سازماندهی و قسمت بندی برنامه های بر روی دسکتاپ  می باشد که آیکون برنامه در قسمت Task Bar قرار می گیرد که با اجرای ویندوز  برنامه هم اجرا می شود این برنامه از محیط گرافیکی ساده و زیبایی درست شده  است که با دسته بندی و قسمت بندی برنامه ها و آیکون های مربوط به هر قسمت  مثلا برنامه های اینترنت یا کاربردی می تونید دسترسی را آسان تر و سریع تر  کند و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری کند. با بدست آوردن فایلهای با پسوند  PNG شما می توانید آیکون های ObjectDock را با توجه به سلیقه خود زیباتر  نمایید.

 

werman بازدید : 126 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۵ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Bokeh Texture را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر با کیفیت بالا می توانید در سایر امور گرافیکی خود استفاده نمایید.

 

werman بازدید : 130 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,335
  • بازدید ماه : 1,335
  • بازدید سال : 56,519
  • بازدید کلی : 555,184
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک