loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 142 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.


alireza MI بازدید : 135 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


alireza MI بازدید : 144 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت.


alireza MI بازدید : 141 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.


alireza MI بازدید : 108 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.


alireza MI بازدید : 155 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Image to FlipBook نرم افزاری محصول شرکت FlipPageMaker می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی عکس های خود را به کتاب های دیجیتال یا به اصطلاح FlipBook و آلبوم های عکس دیجیتال تبدیل کنند. این نرم افزار با ساخت آلبوم های فلش و کتاب های دیجیتال فلش از عکس های شما با امکانات بی نظیر برای ویرایش عکس ها و ساخت آلبوم های و کتاب های بسیار زیبا با ظاهر گرافیک و بصری فوق العاده میتواند شما را در به اشتراک گذاری عکس هایتان یاری دهد. عکس های کاربر میتوانند دارای فرمت هایی نظیر .jpg, .bmp, .jpeg, png باشند و همچنین قابلیت اضافه ساختن موسیقی با فرمت Mp3 برای هرچه زیباتر شدن آلبوم و کتاب وجود دارد. برای خروجی گرفتن نیز کاربر میتواند از فرمت های  SWF/HTML/EXE/Screen Saver استفاده کند که بنابراین قابلیت استفاده از آلبوم ساخته شده به عنوان اسکرین سیور و یا استفاده تحت وب نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار توانایی رایت نمودن آلبوم و کتاب دیجیتال ساخته شده را بر روی لوح های فشرده cd و dvd دارا می باشد. در زمینه ساخت کتاب دیجیتال وجود افکت ها و قالب های از پیش طراحی شده به شما کمک میکند کتاب هایی بسازید که به سادگی با دستور کاربرد ورق بخورند و همچنین برای آلبوم دیجیتال نیز قالب های از پیش طراحی شده زیادی وجود دارد. البته خود کاربر نیز میتواند به سادگی با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار نسبت به ساخت قالب دلخواه خود اقدام نماید. ابزارهایی نیز برای ویرایش عکس هایی که قصد استفاد از آنها را دارید وجود دارد نظیر تغییر اندازه،بریدن و تنظیم نور و کنتراست و افکت گذاری … 


alireza MI بازدید : 159 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت سایت در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است. با این برنامه شما میتوانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید. این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. همچنین از امکانات دیگر این برنامه پشتیبانی از انواع سیستم های مدیریت محتوا سایت ها مانند وردپرس است که به کاربران این نوع سیستم ها این امکان را می دهد که اقدام به ویرایش سایت های مبنی بر این نوع سیستم ها کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.


alireza MI بازدید : 118 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.


alireza MI بازدید : 129 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

اولین پک کلیپ موبایل سایت را برای شما کاربران همیشگی آماده دانلود نموده ایم این مجموعه شامل ۳ کلیپ فوق العاده خنده دار و دیدنی است که پیشنهاد می کنیم حتما این کلیپ های زیبا را  دریافت و مشاهده نمایید.


alireza MI بازدید : 141 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.


تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 1,276
  • بازدید سال : 56,460
  • بازدید کلی : 555,125
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک