loading...
پایتخت نرم افزار ll تهران دانلود
عیدی ما به شما تبلیغات شما در همین سایت

تهران دانلود

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/121.gif




alireza MI بازدید : 250 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

alireza MI بازدید : 187 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

alireza MI بازدید : 188 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Dreamweaver یکی از بهترین ابزارهای موجود برای طراحی صفحات وب است که کاربردهای فراوان برای برنامه‌نویسی در وب و ساخت صفحات وب دارد. این ابزار با پشتیبانی از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی همچون HTML, PHP, ASP و در اختیار قرار دادن کدهای آماده برای آسانتر کردن مراحل کار شما، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نوشتن کد‌ صفحات وب است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب در این نرم‌افزار، WYSIWYG یا همان What you see is what you get است که در آن تأثیر کوچکترین تغییراتی که در کد خود ایجاد می‌کنید را می‌توانید به‌راحتی در همان لحظه در کار خود مشاهده نمایید که بسیار سودمند است. این نرم‌افزار مخصوص سیسم عامل Mac OS X است.

 

alireza MI بازدید : 220 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 321 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Pro Evolution Soccer محصول 2014 Konami

نسخه Black Box با حجم 2.7 گیگ / با لينک مستقيم

47194439017824724624ژانر: ورزشی

قابل اجرا در : Windows XP/Vista/7

میزان رم : 4GB RAM

گرافیک : graphic card 1 GB – GeForce GT 440 or better

فضای مورد نیاز : 10GB HDD

لینک دانلود : مستقیم

خلاصه داستان : در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید.قابلیت جدید در بازی PES 14  ( این قابلیت باعث می شود احساسات بازیکنان واقعی باشد مثلا تیمی که در دقیقه 80 عقب افتاده بازیکناش ناراحت هستن و اعتماد به نفسشون از دست میدن یا بالعکس تیم جلو افتاده بازیکنانی با اعتماد به نفس و خوشحالی دارد و در ضمن شرایط تماشاچیان هم روی بازیکنا تاثیر داره همون جنگ روانی )

alireza MI بازدید : 234 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

alireza MI بازدید : 204 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 240 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

alireza MI بازدید : 220 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

alireza MI بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۰٫۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره تغییرات بوجود آمده در سایت چیست؟
    خوش آمدید

    با ثبت نام ونظرات خوبتان

    (انتقادات و پیشنهادات)

    مارا در هرچه

    بهتر شدن سایت یاری فرمایید.

    ومن الله توفیق

    مدریت سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,466
  • بازدید ماه : 1,466
  • بازدید سال : 56,650
  • بازدید کلی : 555,315
  • تبلیغات شما



    سال نو مبارک

    بنرهای حمایتی


    محک